SMART 2025 Монголын бүтээлч салбарын шинэ эрин
- contentmoma
- Nov 6
- 2 min read
Монголын маркетингийн салбарын хамгийн том арга хэмжээ SMART2025 “Festival of Creativity” есдүгээр сарын сүүлийн өдөр M Bank Arena-д сүр дуулиантайгаар болж, бүтээлч салбарын мянга гаруй төлөөлөгч нэгэн дээвэр дор цуглалаа.
Монголын Маркетингийн Холбоо жил бүр уламжлал болгон зохион байгуулдаг SMART конференцээ энэ жил шинэ өнгө төрх, шинэ хэлбэр, шинэ уур амьсгалтайгаар “Festival of Creativity” нэрийн дор өргөжүүлэн зохион байгуулсан нь онцлог байв.
Энэ удаагийн SMART 2025 арга хэмжээ нь маркетинг, сурталчилгаа, технологи, хиймэл оюун ухааны огтлолцолд төвлөрч, “Ирээдүйн бүтээлч хүч, Технологи ба Хүн” уриан дор салбарын гол тоглогчдыг нэгтгэж чадсан юм.

Технологи ба бүтээлч сэтгэлгээний огтлолцол
Өнөөдрийн маркетинг бол зөвхөн уран бүтээл бус өгөгдөл, AI, хэрэглэгчийн зан төлөвийн гүнзгий судалгаанд тулгуурласан стратегийн тоглоом болжээ. SMART 2025-ийн индэр дээрээс Шинэ Зеланд, Герман, Сингапур, Тайланд, Индонез, Энэтхэг зэрэг дэлхийн 8 орны экспертүүд технологийн дэвшлийг бүтээлч байдлаар хэрхэн ашиглаж болох талаар бодит кейс, амжилтын туршлагаа хуваалцсан нь онцгой анхаарал татсан мөч байв.
Монголын агентлагууд, брэндүүдэд AI технологийг зөв хослуулж, хэрэглэгчтэй илүү ухаалгаар холбогдох стратегиудыг санал болгосон илтгэлүүд олон байлаа. Үүнтэй зэрэгцэн “Brand Experience Booth”, “Workshop Zone”, “Wellness Corner” зэрэг интерактив хэсгүүд оролцогчдод шинэ мэдлэгээ биечлэн турших, хамтран ажиллах орон зайг бүрдүүлжээ.

Бүтээлч салбарын “том гэр бүл”
1,500 гаруй оролцогчийн хүрээнд болсон тус арга хэмжээ маркетингийн салбарын мэргэжилтнүүд, стартап үүсгэн байгуулагчид, бизнесийн удирдагчид, оюутнуудыг нэгтгэсэн бүтээлч орон зай болж чадсан.
Оролцогчдын дунд сэтгүүлчид, дизайнерууд, PR мэргэжилтнүүд, контент бүтээгчид, маркетингийн багууд өргөнөөр оролцож, туршлагаа солилцон, хамтын ажиллагааны шинэ гарцуудыг нээж байв.
“Монголын маркетингийн ирээдүйг зурах SMART 2025”
SMART 2025 зөвхөн нэг өдрийн арга хэмжээ бус салбарын хөгжлийн шинэ хуудас байв.Технологи, AI, инновацийн хүчийг бүтээлч салбарын зүрхэн хэсэгт шингээхээр зорьсон энэхүү фестиваль Монголын маркетингийн ирээдүй ямар байхыг харуулсан гэж хэлж болно. Илтгэгчдийн хэлсэнчлэн “Бүтээлч байхын тулд ухаалаг байх шаардлагатай. Харин ухаалаг байх нь технологийг мэдрэмжтэй ашиглах урлаг юм.”
Монголын Маркетингийн Холбоо цаашид SMART арга хэмжээг бүс нутгийн түвшинд өргөжүүлж, илүү олон улсын илтгэгч, инновацийн төслүүдийг Монголд татан оролцуулах зорилготой байна.

SMART 2025 бол зөвхөн нэг арга хэмжээ биш…
Бүтээлч сэтгэлгээний хөдөлгөөн юм.




Comments